Direktlänk till inlägg 30 oktober 2011

Jag är med i en tävling!

Av Karolina - 30 oktober 2011 17:16

Jag är med i en tävling på http://www.julaftonsmorgon.blogg.se där man kan vinna två biljetter till Ikeas julbord!

Något som inte många vet om är att jag Äääälskar julen. Jag blir som ett litet barn under hela December månad (och någon månad innan också för den delen.) Min önskelista börjar redan fyllas, jag dricker redan julmust och längtar som en tok efter ljusstakar, glitter och små tomtar :) Kalla mig tokig...

 

over and out

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karolina - 5 december 2011 13:51

Riktigt länge sendan jag bloggade... här e en liten lista :)   Skulle du kunna tänka dig att jobba på julafton?Nej Bakar du något till jul? vad?Lussekatter och pepparkakor Vilket föredrar du, lussekatter med eller utan russin?Med russin Vil...

Av Karolina - 10 november 2011 15:53


Hej! Har faktiskt hänt en del sedan jag skrev sist. Jag har börjat öppna fler dörrar ang min karriär. Har sökt in på högskola i halmstad... dock ganska sent. Men jag hoppas att jag kommer in. Kommer jag in så ska jag fortsätta klippa, fast inte på he...

Av Karolina - 3 november 2011 14:23

Hej! Ska strax sticka iväg till salongen för att provklippa ytterligare 2 modeller, sen får jag veta om jag ska jobba där eller ej. Har börjat fylla i en del papper inför att starta eget. Vill hellst börja den 1 December så det är snabba ryck.   ...

Av Karolina - 31 oktober 2011 18:29

Hej!! Usch va det är mörkt ute nu! Blev ju mörkt lite över fyra ju. Idag gick jag och Alice och käkade lunch på capri. Jag åt revben med rödvinssås och Alice åt lasagne :) Jätte gott! Efter lunchen gick jag för att prata med min f.d chef, var ett t...

Av Karolina - 26 oktober 2011 15:57

Om 10 minuter sticker jag väg för att provklippa på salongen där jag vill jobba.. är faktiskt lite nervös. Jag ska klippa min kompis Simon och mamma. Personer som jag har klippt flera gånger innan. Men det är ju en ny salong och nya ögon och det värs...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards